Esmeraldas
The Guerreros enter the violent and devastating emerald business and learn how different it can be from the life in the city.
Alejandro has made the decision of objecting to Ortega's power, which severely jeopardizes their relationship.
Alejandro learns the ugly truth: corruption is everywhere; he is determined to root it out, but he knows it won't be easy.
Reina and Eduardo start to enjoy the fruits of their labor; Alejandro doesn't approve of it as he fears his family might end up involved in the emerald business.