Ethos
In Istanbul, Turkey, individuals transcend sociocultural boundaries and find connections as their fears and wishes intertwine.
Suffering from fainting spells, part-time cleaner Meryem confides in psychologist Peri, but omits an important detail.
Ruhiye's condition deteriorates under Yasin's treatment; Peri encounters Melisa; Meryem discusses a sensitive subject with Peri.
After Ruhiye's upsetting dream, Yasin encounters the hodja's daughter, Hayrunnisa; Melisa seeks to face her biases; Gülbin catches Sinan unawares.
Meryem tells Peri about her star-struck encounter; things come to a head between Gülbin and her sister; Yasin orders Meryem to stop visiting Peri.
Meryem questions Yasin about Hayrunnisa who struggles with guilt in the wake of tragedy; Ruhiye, Yasin and Meryem head for the village.
Gülbin ends her sessions with Peri, who reaches a breaking point; Ruhiye revisits a dark chapter in her life; an unwelcome figure follows Burcu.