With the artificial spirit eye that Yuri bestowed upon him, and with Ursula's training, Ein has gotten stronger. When he sets his sights on reaching the surface, Yuri asks him to take her with him. To that end, Ursula further enhances both his eyes, and they are ready to leave. That's when Yuri asks Ein a certain question..