Evolution of Evil
Mao: China's Chairman of Death
Mao Zedong, Supreme Leader of Communist China for 30 years, is one of the 20th Century's most ruthless tyrants. His reign of cruelty and revenge, transforms him to a position of authority so great, his personality cult remains to this day.