Every year more people visit art galleries than football stadiums. Rare collections result in queues longer than working days and museums keep their doors open into the wee, small hours to accommodate throngs of visitors. This monumental series takes you into the world's biggest art exhibitions and on location to enjoy, marvel and delight at the stories and works of history's greatest artists.