Expedition Amelia
National Geographic's Bob Ballard discovered the Titanic. Now he's setting off for a remote Pacific island to solve another enduring mystery-the disappearance of Amelia Earhart. The pioneering aviatrix shattered records in the air and broke barriers for women on the ground, becoming one of the most famous women in history.