Former military demolition expert Mickey Grosman leads a bunch of wannabe survivalists on a doomed Amazon expedition. See over 700 hours of archival footage detailing the hilarity, danger and absurdity of the Amazon 5000. It's Fyre Fest -- in the jungle.