FACE ME
Cha Jeong Woo (Lee Min Ki) is one of the best plastic surgeons in the country, possessing great anatomical knowledge and surgical skill. However, his bedside manner is sorely lacking, and he's known for his poor communication towards patients. His reputation comes crashing down when a suicide case was linked to his refusal of a patient's surgery. To rehabilitate his image, Jeong Woo starts working on a new group of patients – victims of violent crimes who need reconstructive surgery. In the process, Jeong Woo crosses paths with homicide detective Lee Min Hyeong (Han Ji Hyeon), and while they initially butt heads, they begin to respect each other as Jeong Woo helps Min Hyeong solve crimes. However, during their investigations, an old mystery resurfaces: is there something more behind the incident that cost Jeong Woo's past lover her life?