Fairfax Fairfax
FAIRFAX is an irreverent animated comedy following the misadventures of thirteen year-olds Dale, Derica, Benny and Truman, four best friends on a never-ending quest for clout. It’s a modern look at the timeless struggle to be cooler than you are, to fit in while standing out, and what it feels like to wait in line for a pair of sneakers you’re never going to cop.
Thirteen year old Dale and his family move to Fairfax, where he’s welcomed into the Gang Gang as they hunt down the latest, must have Latrine drop: the Dr. Phil Box Tee.
When Melody throws a pool party to celebrate her verified status on social media, Truman helps Dale gain followers to get into the party, while Derica puts Benny on a super-cleanse.
Locke finds a hatch, and Sawyer discovers that-- Wait, wrong show. Fieldtrip time! The Gang Gang goes to an old folks home!!
The internet makes Dale question his Dad hate; meanwhile, Derica finds a runaway whale in the LA River. What the fook?!
The Gang Gang goes to Chernobylfest, a music festival of Pollution and Radiation, hosted by Yung Polluter and the Litter Gang.
Don cheats on Betty-- sh*t wrong show again! Benny tries out for the E-sports team as Truman learns the pitfalls of cinema verite. Meanwhile, Derica becomes Dale’s campaign manager as he runs in a heated race for Spirit Chair.