Fall In Love
Fu Ze Yi (Xiao Kai Zhong), the heir to a large family-run business conglomerate, has come to stay at the hotel where Jing Zhi Xia (Joey Chua) works. When she sees him, she recognizes him as Lin, a man she thinks once cruelly abandoned her, leaving her broken-hearted. She angrily confronts him, but she soon learns that he isn’t the man she remembered. A traumatic incident has led him to develop an alter ego, and his two different personalities are now battling for control over his body. And although Ze Yi seemed poised to win as the dominant personality, reuniting with Zhi Xia gives Lin a new lease of life. Lin wants to rekindle his love for Zhi Xia, but Ze Yi has also fallen for her! Can either of these competing personalities win her heart? This 2022 Chinese drama series was directed by Zeng Qing Jie.