Falling Into You
Duan Yu Cheng (Wang An Yu) has always dreamed of becoming a world-class high jumper, but his height appears to be a major obstacle. Undeterred, he seeks the guidance of renowned athletics coach Luo Na (Jin Chen) and enrolls at the university where she trains athletes. As Yu Cheng faces numerous challenges and setbacks, his unwavering determination and the support of Luo Na and his teammates become his driving force. Will he overcome the odds and transform his lifelong dream into reality – and maybe even find love, too?