Fanáticos Pro
This series is a journey through some of the Latin American cultures that share a passion for what happens on the football pitch.
In Chile you'll never play alone
Sebastian Carrera has travelled more than one-and-a-half turns around the Earth to accompany his team, Deportes Puerto Montt, in the extreme south of Chile.