Fanboy & Chum Chum Fanboy & Chum Chum
There's a new kid at school who claims to be a wizard. Fanboy and Chum Chum are determined to "play" wizards with him,wheter he likes it or not.
In a moment of weakness, Fanboy agrees to trade Chum Chum for one of Yo’s awesome toys. Oz’s mom insists he sell one of his beloved collectibles by day’s end, or she will get rid of them all and turn his store into a yogurt shop.
Desperate not to fail a test, Fanboy decides to switch brains with a robot. During a summer heat wave, the boys discover the Frosty Freeze machine is on the fritz.
Fanboy and Chum Chum are happily waiting in line for movie tickets when Boog arrives and ruins everything. Fanboy is devastated when he is stripped of his class pet privileges and he will do anything to be reunited with Precious, the class pig.