Fatal Attraction Fatal Attraction
15 years after Alex Forrest's murder, Dan Gallagher is paroled and reaches out to his estranged daughter Ellen. Back in 2008, a crushing career defeat drives him to first connect with Alex.
An intensely passionate connection between Dan and Alex turns sour when Dan realizes Alex wants more from him. In the present, Dan's loved ones reel from his reappearance in their lives.
In 2008, a retelling of Dan and Alex's unsettling affair from Alex's point of view. In the present, Dan reconnects with his ex-wife and looks for evidence that might exonerate him.
A retelling of the impact of Dan's betrayal from the perspective of Dan's wife, Beth. Beth tries to ignore the gut feeling that something is not right in her marriage, until tragedy strikes.
A surprise encounter has deadly results and its aftermath alters everyone's lives forever. By the end, Dan's fate is sealed, although he doesn't know it yet.
Alex's world before she met Dan is reflected through two people whose help she was incapable of accepting. Dan's world crashes down around him when he is arrested for killing Alex.