Fatal Vows Fatal Vows
When marriages fall apart, divorce can turn ugly - even deadly. This documentary series explores tumultuous, shocking and high-stake divorces and the deadly murders linked to them.
Dead Silence
Bob and Becky Klosterman are a model couple - fit, attractive and well spoken.Bob is a retired high ranking Navy commander and Becky a busy homemaker. Their life seems ideal, until one of them snaps. Suddenly, their prefect life explodes at the seams.
When Nancy Lyon mysteriously dies in hospital, suspicions soon fall on her husband Richard. But soon other suspects are revealed: could it have been her brother? Did Nancy take her own life? Or did she deliberately try and frame her husband?
Angelo Heddington and Elizabeth Rudavsky have a whirlwind romance that is followed by a shotgun wedding and news they're having a baby. But their union is built on layers of outrageous lies and the escalating violence will culminate in tragedy.
Soon after John Pitman and Tracey Richter are married, John fears for his life. The family pets disappear, Tracey pulls a gun, and a private eye claims that Tracey is out to get him. But a neighbor ends up dead and Tracey says that John is behind it all.
Kraig and Karen Kahler enjoy a life of influence and privilege in the town of Weatherford Texas. Just beneath the surface of their marriage however lies a mix of sexual obsession and control that will spin out of control and destroy everything they have.
Donna and Gulam Moonda are the envy of many. She's an all-American girl and he's a wealthy doctor more than twenty years her senior. Their romance thrives, until a mystery gunman blows away the façade of perfection.