Fates and Furies
In this gripping melodrama, Goo Hae Ra (Lee Min Jung) initially approaches Tae In Joon (Joo Sang Wook) with hidden intentions of revenge, but unexpectedly falls deeply in love with him. Her world becomes complicated when she learns that Tae In Joon's family is connected to her sister's suicide attempt, plunging her into a moral quandary of love and vengeance. As the tension builds, Hae Ra struggles with her true motives and the potential consequences of her actions, wondering if her love can survive the revelation of her original plan. This is a 2018 South Korean melodrama directed by Jung Dong Yoon that explores the complex dynamics of love, betrayal, and redemption.