FBOY Island Sweden FBOY Island Sweden
Is anyone ever who they claim to be? The competition increases between the boys when something unexpected happens at the masquerade.
The girls put the guys’ listening skills to the test. The atmosphere is tense when the girls find out who’s a Nice Guy and who’s an FBoy.