Fearless
Emma Banville sets out to prove the innocence of Kevin Russell, a man who was convicted for the murder of schoolgirl Linda Simms 14 years earlier. Firmly believing there has been a miscarriage of justice, Emma is prepared to go to extreme lengths to discover the truth and free Kevin.