Fetch! with Ruff Ruffman Fetch! with Ruff Ruffman
Anna learns how to dance hip-hop; and Noah, Khalil, and Julia must cook for some picky eaters.
Ruff challenges Taylor and Anna to train a cat to fetch; Noah and Brian must design a kite that will lift a dog biscuit in the air.
Ruff sends the cast back to 1627 to learn log-sawing, oven-starting, jaw-harping, goat tending and other lessons of Colonial life.