Feud
Low-ranking disciple Li Qing Yue (Bai Lu) never expected to amount to much due to her low level of spiritual power. However, her life changes dramatically when Bai Jiu Si (Joseph Zeng), the powerful Supreme Lord of Da Cheng, descends from a heavenly realm and declares that she will be his cultivation partner and wife. Despite this turn of luck, a tragic misunderstanding pits Qing Yue and her new husband against each other, leading to her death. Upon her rebirth, she regains her memories of the past and resolves to get revenge against Jiu Si, believing that he was the mastermind behind her demise. She adopts the new name Hua Ru Yue and begins to plot his downfall – but does she have the right culprit?