Fifties Professionals
Once legendary figures in their respective fields, three men find their lives upended and sidelined to the remote Yeongseon Island following a mysterious, life-altering event. Jeong Ho Myung (Shin Ha Kyun), a former National Intelligence Service agent, now works as a cook while nursing a decade-old grudge. He is joined by Bong Jae Soon (Oh Jung Se), a North Korean operative grappling with memory loss, and Kang Beom Ryong (Heo Sung Tae), a once-feared gang leader currently managing a quiet convenience store. As they navigate the mundane struggles of middle age, a series of incidents forces these sidelined professionals to awaken their dormant instincts. Together, they embark on a bittersweet and comedic quest to uncover the buried truth behind the fateful day that changed the trajectory of their lives.