Find Me in Your Memory
Lee Jeong Hoon (Kim Dong Wook), a renowned news anchor with hyperthymesia, remembers every detail of his life – including how the woman he loved most disappeared without an explanation eight years prior. He finds an unexpected counterpart in rising actress Yeo Ha Jin (Mun Ka Young), who’s been invited as a live interview guest on Jeong Hoon’s show. Ha Jin suffers from trauma-related amnesia, causing her to forget important memories from her life. As Jeong Hoon finds himself drawn to Ha Jin, he begins to uncover the painful truth behind her forgotten memories – a truth that connects them in ways neither could have imagined.