A comedy drama told from the individual perspectives of six family members who reunite in Adelaide when mum plans to sell the family home.
Emma tries to connect with Maude but an argument over an old memento puts them at odds.
Cleo enlists Maude to help her prepare for a magic show but they are interrupted by a surprise guest.