A spacecraft, its crew and their missions in space.
A spacecraft carrying an atomic device much more powerful than a hydrogen bomb approaches Earth. The World Space Patrol sends Fireball XL-5, piloted by Steve Zodiac, to intercept. It turns out the spacecraft is manned and is carrying out a suicide mission. Zodiac destroys the spacecraft and is instructed to travel to the craft's source -- Planet 46.