Fix My Frankenhouse
Designer and contractor couple Denese and Mike Butler are on a mission to rescue homes that have gone out of control with numerous additions and renovations, and help homeowners transform confusing, disjointed houses into cohesive, modern homes.
A couple has recently moved into their family's multi-generational home, and they've decided to renovate. Mike and Denese are tasked with keeping some of the historical details intact while creating a major refresh with a functional, open floor plan.
Over the years, a couple's home has turned into a choppy maze of additions with six staircases, seven types of flooring and three balconies. Mike and Denese look to finally wrangle their house into shape with a design plan that will suit their family.
With an expanding family of two kids and a new puppy, a couple's house has become cramped and needs a reconfiguration. Now, it's up to Mike and Denese to reimage their home to give them the entertaining space they need, along with a new main suite!
After years of long-distance commuting, a couple finally settles down in Rehoboth, MA, but the layout of their spacious home is completely confusing. Mike looks to bring cohesion back to the home while Denese creates a kitchen fit for an actual chef.