F**k, That's Delicious
F*ck, That's Delicious chronicles the life and eating habits of rap's greatest bon vivant, Action Bronson. With the help of his friends and collaborators Meyhem Lauren and Big Body Bes, Action shows us that life is to be enjoyed as much as possible.
Multiculturalism At Its Best
Action stops in DC, Atlanta, and Miami, eats in the hottest restaurant in the country, samples true southern BBQ, and learns how to make a new bay scallop and papaya dish.
New Friends in Strange Places
Driven by the need for the freshest salmon, most grass-fed lamb, and some pretty legal weed, Action makes a pit stop in the Pacific Northwest on his way to a concert in Vancouver.
Handball court pizza parties, Guyanese juice spots, the best falafel in NYC, and an impromptu flute performance at a Pakistani restaurant make this the best episode of food television shot in New York City.
A concert in Alaska, fly fishing, eating with an Eskimo, and buying as much Carhartt gear as possible. Also some emergency surgery.