Flash Gordon Conquers the Universe
Ming sends Torch and a mechanical army to stop Flash when he hears that Flash has discovered an antidote for the death dust.
Flash and Roka capture a Ming ship, infiltrate Ming's palace in disguise and attempt to rescue Zarkov from the death ray in the arena.