Flash Gordon
Marooned on Mongo!
Earth teenagers Flash Gordon and Dale Arden, and their reluctant friend Dr. Zarkov, journey to the fantastic planet Mongo where they fight to defeat the evil planetary dictator, Ming the Merciless.
Jaws of the Jungle
Flash, Dale and Dr. Zarkov rescue the Lionid princess Thundar from Ming and the treacherous vine people. This feat earns them the respect of Prince Talon and renews the rebellion against Ming.
Flash races against time to save Dale and Dr. Zarkov from being sacrificed to a volcano by the Trogs, a tribe of suspicious cave dwellers.
When Mongo is attacked by a fleet of UFOs, only Flash questions Ming's attempts to form an alliance with the rebel forces.
Thundar's mother falls fatally ill, and only Ming holds the antidote. His price for the cure - Flash Gordon! How will Thundar decide?
Queen Kayla and her Shark People hold Flash captive underwater while Ming prepares a sneak attack on the rebel forces.