Flight Plan: Lawrence Brothers
Pro motocross prodigy
Jett’s 2021 summer kicked off by taking an early lead in the 250 Pro Motocross Championship, while he had a surprise meeting with a fellow former motocross prodigy: Travis Pastrana.
Ignoring distractions
The road to success isn't always easy, and the Lawrences know all about making sacrifices. Efforts culminate for the family though when Jett closes in on the 250 Pro Motocross 2021 title at Hangtown.
Jett preps for the 2022 AMA Supercross season and Hunter rips pit bikes with a fellow Aussie motorsport legend, F1’s Daniel Ricciardo. And Jett’s agent kicks off plans for the Jettson clothing brand.