Flipper
Join Flipper, the friendliest, most precocious dolphin, his pals Bud and Sandy Ricks, and their dad, Porter, the chief ranger at Florida's Coral Key Park as they find adventure wherever they go. It's a splash from the past with this family favorite.
A crafty fisherman discovers the Ricks boys' method of calling Flipper and uses it to capture the dolphin. When he claims equal rights to Flipper, Porter Ricks must confront the possibility that the law might not be on their side.