Flipping Vegas
Expert real estate investor, Scott Yancey, attempts to flip a flooded house in a gated Las Vegas neighborhood, but a dangerous discovery threatens to break his budget.
Scott Yancey goes "all in" on a cash deal for a golf course property, but with an accelerated construction schedule, Scott pushes his crew, his wife and himself to the brink -- and beyond!