Flordelis: A Family Crime
After her biological daughter speaks out, Flordelis faces serious accusations against her late husband. Then, as her impeachment trial nears, the congresswoman enters a new relationship with a much younger man.
As new revelations paint Flordelis' picture-perfect family in a new light, Flavio and Lucas take the stand, while Flordelis and Simone nervously await trial.