For the Love of Kitchens
Paul O'Leary, Helen Parker and Robin McLellan of deVOL Kitchens lead their skilled team of artisans to craft beautiful kitchens and furnishings for their clients from their 16th-century water mill-turned-workshop in the heart of the English countryside.
A Kitchen Fit For a Castle
Paul and Helen design a kitchen for a Georgian home on castle grounds in Cornwall, England.
Paul and Helen create a dazzling kitchen in a family's grand Victorian home by integrating incorrectly laid pipework into the design.
Paul and Helen create a kitchen for clients wanting to blend beauty and functionality with environmental responsibility.
Paul and Helen transform a kitchen in a converted London schoolhouse while a family builds their kitchen around a 350-year-old inglenook fireplace.