Forbidden: Dying for Love
The Shame of the Father
Two teenagers play with fire by entering into a secret relationship against a father intent on ending their storybook romance.
An inmate in a West Virginia jail finds love in a hopeless place with a guard, but their love comes at a tragic cost.
Noor and Marwan, young Iraqi American teens from feuding households, fall in love despite Noor's family's opposition.