Frankelda's Book of Spooks Frankelda's Book of Spooks
Give Me Your Name
Desperate for a break from schoolwork, a young boy offers a cunning gnome the most valuable thing he has in exchange for free time.
A young girl desperate to fit in at school decides to work for three witches -- who promise to give her an unforgettable transformation.
A shy boy must overcome his insecurities to rescue his friends from the clutches of an evil mermaid … before it’s too late.
Frankelda tells the story of a girl who makes a deal with a charismatic monster to bring an end to her passion for music.