Frankie vs. the Internet
As summer heats up, the creators sweat it out in the kitchen putting an original spin on corn ribs and a transforming watermelon into a savory dish. Who will whip up this year’s hottest recipe?
The internet falls fast for snacks and hacks that look like one thing but taste like another. Creators must make “donuts” with anything but traditional batter, then flip the script on ramen, using it in an unconventional yet recognizable way.