Franny's Feet Franny's Feet
This animated PBS series follows the adventures of Franny Fantootsie, a nearly 6-year-old girl who is transported to different places in the world when she tries on various shoes in her grandpa's shoe repair shop. In her travels, she meets new friends and helps them solve their problems.
Wonderful Woolies
Franny meets a sad sheep called Walter with no wool; Franny meets a hermit crab who has outgrown his shell.