Frequency
Alentejo
In the first episode of Frequency, it's precisely this story of land and sea that we want to tell: In the search for waves, listen and live the traditions and frequencies of the biggest region in Portugal.
Flamenco
Skilled surfer and classical trained musician, João Kopke, visits southern Spain to find the origins of flamenco culture through a singer, a dancer and a radio announcer. On top of it, with the aid of local surfer, Juanjo, he even managed to catch some Mediterranean waves, for a full Andalusian experience.