Friendshit Forever
When wealthy student Tulip (Emi Thasorn Klinnium) first meets outcast Baikhaw (Pat Chayanit Chansangavej) in university, she's oddly drawn to Baikhaw's life on the fringes, admiring her dedication to sticking to her own values. After Baikhaw and Tulip manage to save each other from dangerous situations, they begin to grow closer, and Tulip even offers Baikhaw a place to stay when she learns about Baikhaw's dire financial situation. However, their budding friendship quickly sours when Tulip starts catching Baikhaw in lies and even suspects Baikhaw of harming a classmate. Alongside caring friend Namo (Boun Noppanut Guntachai), Tulip tries to get to the bottom of Baikhaw's deceit, but she always seems one step ahead with the help of her own devoted friend Tao (New Thitipoom Techaapaikhun). Can Tulip stop Baikhaw before she ends up in danger herself, or is there more than meets the eye to Baikhaw's life?