Frozen Planet
Embark on the trip of a lifetime, as the BBC's acclaimed Natural History Unit takes you on a spectacular polar expedition into a breathtaking landscape most humans will never experience. Ambitious and epic in scale, this landmark series is the ultimate portrait of the great wildernesses of the Arctic and Antarctic before they change forever.