Fugitivos
Camila is murdered and when Julián tries to help her, he is mistaken for the killer; he is found guilty of the murder of Camila and sentenced to 25 years in prison.
Julián suggests running away with Esperanza and asks her to trust him; Esperanza tells Sierra she will spend the night with him if he allows her to speak to Julián.
Esperanza tells the prison warden that Sierra knew about the jailbreak; Julián finds Esperanza's daughter Micaela and helps her escape.
Ricardo plans to put Samuel at risk to get Julián to reappear; Micaela is shocked at the amount of money inside the bag stolen from Houston.
Julián tells Micaela she is free to go, but asks her to take Esperanza's diary with her; Houston kills Matacho, though he tries to warn Micaela that it was a trap.
After realizing the house is wired, Patricia pretends to arrange a date with Julián; Julián watches on the news a reward is being offered to find Micaela.