Fuller House Fuller House
Our Very First Show, Again
The entire Tanner clan comes together for a final reunion before the family home is sold, but parting turns out to be tougher than expected.
When the big day comes for Stephanie and Kimmy to join the Fuller house, Jackson feels outnumbered and takes drastic action.
When Stephanie, Kimmy, and DJ have a girls’ night out and leave Joey in charge of the kids, things get wild out on the town and at home.
Jackson tries to help Ramona at school but that lands them both in trouble and leads to a disagreement between DJ and Kimmy over parenting styles.
When an old friend whisks her away for a concert and after-hours fun, Stephanie realizes just how much her nephews mean to her. Kimmy finds DJ a date.
DJ punishes Jackson, causing him to miss his favorite Mexican wrestling league, Lucha Kaboom. But that only leads to more action for the fans.