Clones Are Here!
DJ Pauly D steps out of the smoosh room and into a new dating experiment to find love by dating 7 clones of his dream girl Megan Fox. While "Teen Mom" star Kailyn Lowry takes shots of Quavo in an attempt to take her love life from solo act to a duet.
DJ Pauly D must choose his one and Clonely. While Teen Mom's Kailyn Lowry, gets showered with flowers, poetry, and attention by her Quavos look-a-likes. The Challenge's Nicole Zanatta takes the leap and meets her seven stunning Ciaraclones.
Teen Mom's Kailyn Lowry hopes to find love amongst her 3 A- Migos. The Challenge's Nicole Zanatta tries to figure out which Ciara clones are worth keeping, while Ex on the Beach's Derrick Henry gets introduced to his supermodel Gigi Hadid clones.
Nicole Zanatta's sister turns up and makes her rethink everything before making a final choice. Ex On The Beach's Derrick Henry takes his supermodel clones out on the town and MTV's Queen Kam swings in and falls for her seven clones of The Rock.
The Challenge 's Nicole Zanatta and Ex On The Beach star Derrick Henry each choose the clone they want to be with forever, while Killa Kam takes her remaining Rocks look a likes into her world to see how fits in.
The Challenge's Cara Maria meets her seven Jason Momoas look-a-likes while Killa Kam is on roll as she chooses her final Rock clone.