Game Shakers Game Shakers
Babe and Kenzie's school project, Sky Whale, becomes an accidental viral video game hit! But when rap superstar Double G realizes they used his song without his permission, he comes to collect his share of the profits.
After Trip accidentally destroys a copy of the Game Shakers' latest game, the kids must sneak into Dub's recording studio to retrieve the last remaining copy of the game from his tablet.
A company asks Game Shakers to build a game based on a robot they created. The robot develops a bro-bot crush on Hudson and, jealous of Hudson's friendship with Trip, becomes depressed and malfunctions.