Gang War: Bandidos
This high-octane docuseries traces the evolution of Denmark's notorious biker club the Bandidos -- and the effort to permanently ban them.
The Battle Begins
After joining with the Undertakers, the Bandidos face a bloody rivalry with the Hells Angels. Years later, a lawsuit threatens their club.
Expect No Mercy
After a devastating loss, Kokken pushes for a ceasefire. In the present, prosecutors dig into the truth behind certain Bandidos patches.
As the Bandidos enter a golden era, internal conflict between notable members ultimately leads to an ugly time in the club's history.
A controversial new member lands the club in a massive drug deal gone wrong. The lawsuit is stalled by a shocking and untimely death.
As the trial nears an end, the prosecution presents their last major piece of evidence against the club -- the turbulent 2021 conflict between the Bandidos and NNV. Then, the final verdict reveals the future of the Bandidos.