GANTZ
After Kei and his childhood friend, Kato, are torn into bloody pieces by a speeding train, they awake in an unfamiliar room, surrounded by strangers. In the middle of the room is a bizarre black sphere: the Gantz.
The Gantz opens, revealing unusual weaponry and odd suits. The strangers are sent into the city, ordered to kill an alien that roams the streets - and then the carnage begins.
With the small alien dead, the large alien exacts his revenge, slaughtering many with the group. When the creature pursues Kei, the young man quickly discovers that his physical abilities are enhanced by the suit he wears.
Despite his best efforts, Kei remains unsatisfied during Kishimoto’s overnight stay at his apartment. At the place Kato calls home, more ugly evidence of abuse piles up.