Gator Boys
Alligator Rampage
Paul & Jimmy clash over Jimmy's goal to expand the Gator Boys Rescue Operation to include traveling alligator wrestling shows. Volunteers begin taking sides, Jimmy disappears, & Paul must work to keep the Gator Boys from falling apart.
Mud Gator Attacks
Paul & Jimmy are determined to capture an eight-toed alligator before it is killed by a rival trapper. Simultaneously, Paul must reign in an overenthusiastic volunteer, Ashley, who is endangering the Gator Boys because of her lack of proper training.
In the days leading up to a deadly hatchling hunt, Paul & Jimmy capture monster-sized gators while dealing with Scott's attitude. On the night of the hatchling hunt, an explosive mother gator is determined to fight to the death to protect her young.
Torrential rains make the capturing gators extremely hazardous. When Ashley endangers her life in the gator pit, Jimmy accuses Chris of poor training methods. As tempers flare they must work through the anger & do a seminar or ruin their reputation.