Martin Scorsese directed this refreshing two-part look at the life and career of multifaceted Beatles icon George Harrison.
Part 1 follows George from his childhood and joining the Beatles to their explosion in 1964 and the making of the Sgt. Pepper's album.
Part 2 follows George into his post-Beatles era, including his hit album All Things Must Pass, his Concert for Bangladesh, and more.