Ghost Adventures: Top 10
Zak Bagans counts down fans' favorite moments from Ghost Adventures. It's a fun yet terrifying walk down memory lane as Zak revisits the scariest, funniest and most insane clips from episodes past and presents some of the crew's best paranormal evidence.
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' most terrifying possessions as voted on by the fans.
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' spookiest spirit communications as voted on by the fans.