Ghost Host, Ghost House
Kawin (Tod Techit Panyanarapon), a livestreamer who focuses on supernatural events, has just moved back to Thailand from the U.S. to live with relatives. There, he meets Pluem (Boy Nattapon Wongvanich), who works as a gardener at the house. Realizing that he can save money on cab fare, Kawin asks Pluem to drive him to his livestream locations, and despite being afraid of ghosts, Pluem agrees. Soon, Pluem finds himself an indispensable part of the expeditions when he saves Kawin from a dangerous situation, and the two grow closer as they spend time together and share their painful pasts with each other. However, as Kawin ventures out to search for paranormal activity, he fails to realize that something peculiar is going on inside his own home. Can Kawin and Pluem get to the bottom of this family mystery, even if it puts their budding relationship to the test? This 2022 Thai BL drama was directed by Kwankaow Koosakulnirund.